14 juli 2009

op naar de 3


nog 2 nachtjes 2

7 opmerkingen:

  1. Joehoe.. nu nog maar één nachtje, twee..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog maar 1 nachtje slapen...
    En 3 is zo leuk!!!

    Kus van Thijs (2 maandjes 3 ;o))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag haal ik het ledikantje uit elkaar. Ot past er van kop tot teen in en daar is alles mee gezegd, eigenlijk dus nu te klein....Toch moeilijk dat de jongste niet klein (3 jr. en 1 maand) meer blijft...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. simone, ik wilde er gister ook wat woorden bijzetten (en soms vaker). over dat ik soms voor altijd in deze gezellige hectische tijd zou willen blijven en dat kindjes niet zo snel zouden moeten groeien. wat voelt het toch fijn en rijk om de een op je buik te dragen en aan elke hand de andere twee. ...zie ook wel weer de andere leuke kanten van dat ze groter worden :) maar toch.

    spannend voor ot, hij krijgt een groot bed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, en ik kan, hoe leuk ik het nu ook vind, juist niet wachten tot ze groter zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is heerlijk dat ze groot worden en je steeds meer dingen met ook Ot kan doen...

    Maar er is toch weer een fase voorbij! Ze hebben er allemaal in geslapen!

    Maar eeeehhhh. HOERA!!!!
    DRIE DUS!!!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!