1 november 2009

maandag






afgelopen maandag kregen we bezoek van masami, miho, en naomi. drie heel aardige japanse vrouwen. ze werken aan een boek over nederlandse interieurs.

een geweldig leuke ervaring. daarnaast nog eens enorm verwend met fijne japanse kado's. de laatste uitgave van het boek over interieurs in stockholm!, een super leuke pinguin agenda, een prachtig schoonmaakdoek (te mooi om hier te gebruiken), denneappel snoepjes en een heel kawaii sleutelhanger. nogmaals arigato gozaimasu !!

en nu... ben heel benieuwd! (lees: kan niet wachten). komende zomer zal het worden uitgegeven door edition de paris.



23 opmerkingen:

  1. stoerrrrr! ben benieuwd waar je melkpakken hangen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben dol op de japanse boekjes! En dus ook zeer benieuwd!
    Keep me posted!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat leuk! hoe komen ze bij je uit?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he wat goed zeg. een wereldberoemd musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Mus!!!
    En wat een gave cadeaus....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig Mus!!!
    Ze volgen wel mijn blog, maar zijn jammergenoeg niet op bezoek geweest :-(
    Roxy heeft ook Japanners ontmoet ;)
    In een grote kring stonden ze om haar heen en.. KLIK KLIK KLIK.....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik las ook al over hun bij Mikodesign, Heel leuk voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, Mus, om toch een beetje jaloers op te zijn. Wat vind ik die Japanse uitgaves prachtig! Om te genieten. Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cool zeg! Mooie boekjes en die denneappel snoepjes... lekker?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat stoer, Mus! Ik ben dus niet de neige die het leuk vindt bij je binnen te kijken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goh, musje (wist niet dat je zo heette). Hoorde vandaag van je dat je een blog hebt. Ik ben perplex! Wat een prachtig blog. Wat een talent en gevoel voor schoonheid.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dank, leuke reacties!
    @elianne: via dit blog.
    @tollliez: denneappe(l)tijtelijk!
    @sanneke: tussen de explosies door ;)
    @petra: hee leuk je hebt me gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super! Wordt vast een ontzettend leuk boek... ^-^

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hee wat Gaaf! Japan is zo te gek. Ivo werkt in een japans bedrijf, en brengt vaak lekkere knabbels of leuke spulletjes mee. Waarschijnlijk zit er voor hem in Januari een tripje aan te komen, dus hij zal weer "aan de shop" moeten voor mij :))
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee, leuk zeg, komen we er samen in! Ik ben ook super benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hee leuk, ze zijn ook bij ons geweest! Wordt nog gezellig ;-)
    Ze komen bij ons in april fotograferen, als het huis af is...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hee wat leuk zeg!
    ...oh jullie ook in de verbouw? vraag mij wel eens af wanneer wij eens echt klaar zijn ;)...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I like this collection !
    I have paris interiors and gardens.
    I was about to get the holland's one when I found this post.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. @yumiko i love the books too.
    a dutch version will be published this summer,
    ...and you can see our house among some lovely others :) ...i can't wait

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk zeg!
    Ze komen zaterdag bij ons... we zijn dus als een gek aan het klussen, want ik had beloofd dat het af zou zijn ;-)

    Moet alleen nog even het handmade idee verzinnen. Misschien iets met melkpakken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!