30 mei 2010

beregoed

20 opmerkingen:

  1. Prachtig vies en schoon tegelijk. Ook hier dagelijkse kost.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, dacht ik ook.. Om op te eten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. yummie!
    ze blijven leuk de klieder met eten fotos, heb stapels. Schaaltje yoghurt op je hoofd, spagetti overal, stiekum uit de jampot zitten snoepen.
    Nu al geloven ze niet dat ze dat deden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha ha, bij ons ook altijd heeele vieze snuitjes, 'k zal binnenkort ook eens bewijs leveren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha! Snot en pasta!
    Fijne combi...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh...en niet vergeten...
    die ogen!

    Zo blauw, zo blauw....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oooh , is see a snotterpotter nose,how my little moster would call it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schatje :-)
    ben er een beetje uit geweest door dat hele verhuisgedoe; ik zag net hoe je het lapje hebt ingelijst, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige foto's en prachtige kinderen! Ik ga binnekort ook eens een jaszak (of broekzak!)foto maken. Soms kom ik er pas achter als de was al gedraaid is, wat er allemaal in de broekzakken zat (oeps!)..Geweldig en ook leuk om te zien dat dit bij de leeftijd hoort..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. @goed in stijl: dank!
    het zou leuk zijn als je me wat foto's mailt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. it looks like you are a great cook !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. @isabelle he was eating chocolate spread out of the jar
    and my husband is the kitchen princess :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb mijn peuter getraind, als ik zeg Pasta Choca, dan zegt zij: beregoed! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!