13 april 2011

lieve kado's #2



…meer pakjes!
simone stuurde een mooie envelop met lieve papieren kadootjes. op de wenskaart een sneak peak uit haar treasure cabinet.
haar eerste abc. een vrolijke print van ninainvorm. nina maakt ook prachtig keramiek.
jane verwende ons meisje met een heerlijke romper van zachte zijde en fijne scheerwol.
en dit lieve bont gehaakte knaapje kwam (natuurlijk) van ingrid's hand...de jurkjes die er links van hangen zijn oudjes die ik als baby droeg.


super dank nogmaals voor alle lieve geboortewensen en fijne verrassingen!

10 opmerkingen:

  1. Wat een verwennerij, heerlijk, geniet ervan! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie lieve kado's..
    en wat leuk dat de oude babyjurkjes
    bewaard zijn gebleven!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat ben jij snel na de geboorte al weer in vliegende vaart bezig zeg! (ik heb vier maanden na de geboorte nog steeds niet alle leuke cadeautjes die we kregen op de foto gezet...) Ik zou denken: een vierde kind, dat is hysterisch druk, maar misschien hebben jullie inmiddels al zoveel ervaring dat zo'n vierde kindje meteen vrolijk en moeiteloos meedraait!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk dat jullie zo genieten van 't meisje en volgens mij is het zoals Nina al zei; je bent zo'n ervaren moeder en is zo'n blogpost 'n eitje (je schreef zelf al "alsof ze er altijd al was")
    wat super dat je die jurkjes nog hebt! x mooi om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @nina haha nou wees gerust hoor, dit zal niet mijn nieuwe tempo zijn :) ach ze slaapt nu nog het grootste deel van de dag dus genoeg tijd voor een snelle blogpost.
    verder vooral veel genieten van ons zoete meisje (en het nieuwe gezin).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. CONGRATULATIONS!!!

    happy new baby!!! *lovely*

    masami, naomi, miho @DRIEHOEK

    *ps
    we started CORANDA!
    http://coranda.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! Heerlijk genieten van baby en cadeautjes, hmmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke spulletjes heeft jullie meisje gekregen. En dat oude jurkje van jou, wat super dat je dat nog hebt!!
    Geniet lekker door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hee gefeliciteerd Joscha! Ze ziet er super lief uit. en dat allemaal terwijl ik ff op vakantie was..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is de kleine meid al flink verwend en er kan altijd meer bij! Prachtig zijn de handgemaakte spullen! Extra waardevol. Ik zie het jurkje / pakje met e roboteendjes bij je hangen. Ik heb em ook nog van vroeger! (En het ook aangetrokken bij mijn kleine meid, smelt. Enig om het op je blog terug te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!