4 oktober 2011

pip volgt!





in polonaise over de scanner
eerdere hier

9 opmerkingen:

  1. Echt te grappig vind ik dat…
    hier passen de meiden niet meer.
    Jammer!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi werk!!
    Ik hoop dat je genoeg muren hebt om ze allemaal groot op te hangen.

    Groetjes

    Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. cool!! en inderdaad, snel over die scanner heen voordat ze te groot zijn :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Dat wilde ik vroeger altijd doen met het kopieerapparaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Marieke; ik deed dit vroeger met het kopieer apparaat! op de drukkerij van mijn vader...en dan reclame maken, niet van echt te onderscheiden....
    (zou ik ze nog ergens hebben als grote verzamelaar....)

    Maar eeh...veel gebrek aan zonlicht in deze grijze dagen! Super Leuk blijft het!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!