19 februari 2012

naamstempels



8 opmerkingen:

  1. Allemaal leuk, maar die draak....geweldig leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, héél leuk!
    Mooi gedaan zeg, zo'n precisiewerk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die eerste doet me denken aan Fiep Westendorp!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh ik vind ze geweldig zeg.
    zou ze best voor alledrie mijn jongetjes willen bestellen bij je... ik vind het knap. heb het vroeg op de academie ook gekund, maar die kunst heb ik verleerd helaas.
    je maakt ze op bestelling toch? je zal het vast druk hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank!!

    en @emmel-prutsemieke dat kan hoor ;) op www.muswerk.nl kun je nog een paar ideeën vinden. mocht je vragen hebben, dan mag je gerust mailen naar info[at]muswerk[dot]nl
    @lightbluegrey dat vind ik heel leuk om te horen! mooi compliment :)
    @tessa dankje, het maken van een stempel is een arbeidsintensief werkje (...ik vertel je vast niks nieuws ;)). het is op het moment een fijne hectiek. tof! kom er steeds niet aan toe om ze hier/muswerk te laten zien, maar daar ga ik binnenkort eens even tijd voor maken!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!