11 september 2012

yvestown fair

tijdens de opbouw van de fair

schattige maantje piet samen met mijn lieve hulpje
  
op een rustig momentje leerde elvis lola elvis hoepelen …#zoetekindjes

ingrid van wood & wool stool 

zaterdag heb ik genoten van de eerste yvestown fair, perfect georganiseerd door yvonneeen mooie zonnige dag met veel leuke en lieve mensen, zowel bezoekers als deelnemers. 


ik heb zelf weinig foto's gemaakt, maar hier vind je een mooi verslag van de dag en op flickr meer plaatjes. 

absoluut voor herhaling vatbaar! dank allemaal!

9 opmerkingen:

  1. Dat zag er inderdaad heel gezellig uit! Het brengt me op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om zoveel bloggers en kindjes in één gezellige tuin te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk om je eventje te hebben gesproken. grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, Lola Elvis is een zoetekind. Ik heb genoten van haar gehoelahoep met de mooie hoepel. Een lieve tafeldame ook. Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond het super! Vorig jaar wilde ik de Mus Sinterklaas stempel al bestellen, maar toen kwam het er niet van, maar nu heb ik 'm, en ben ik ruimschoots op tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het zier er heerlijk uit! en zo gezellig. zou volgende keer heel graag willen komen om al het moois, en de leuke mensen, in het echt te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. it looks like it was so much fun! i want to go next year. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie plaatjes. Helaas veel te ver weg voor ons..

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!