26 maart 2009

daar is ie dus...


...de guts

8 opmerkingen:

  1. da's handig. Compleet met trukendoos en al. En kan deze meneer ook belastingaangiftes doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, en mooie nieuwe foto's trouwens! - zie ik nu pas..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was al aan de man, hè? Anders had ik werkelijk de ideale man voor je.
    Gutsman! http://www.gutsmancomics.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ sanneke nou, als ik mijn lief niet had, een beste 2e keus :-)
    plaatje op zijn startpagina doet me denken aan die mooie gifgroene pakjes tigra sigaretten. zou je toch bijna van gaan roken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze heet ook Tigra! Mrauw! En ze is het vriendinnetje van Gutsman. Doorgaans.
    En die pakjes...ik snap wat je bedoelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. AchGUTS, wat staat ie daar nou te staan!?

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!