22 juni 2009

:-{)







oefening met twee pennen

29 opmerkingen:

  1. lache!!
    kijk ook eens naar:

    http://www.instructables.com/id/Knitted-Moustache/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jaagt de maandagochtendbleus weer helemaal weg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die snorren staan jullie prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super zeg, kijk eventjes op mijn blog voor een verassing ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jullie snorren helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vanmorgen om half 10 zag ik je logje, om 1 over half 10 zag Rinke er ook. Om 2 over half 10 waren we op weg naar de Gamma om gele verf te kopen voor de muur in de keuken. Inmiddels zit de eerste laag er op!
    Dank je voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. stuur je mij even een mailtje voor de onderbroekenswap (hahaha), ik kan je mailadres niet terugvinden

    jee San (en Mus) gele keuken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed gelukt!
    En een mooie gele muur =)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is een mooie voor in de winter susan.

    san heeft smaak! ;-) is het gelukt??

    mikodesign hoera! en tijd voor een give away vanuit mijn kant. ga ik binnenkort doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwerdewauw!!! Dat ziet er me toch goed uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja! Tweede laag zit er ook op! Lego-geel is 't. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rinke @ Mus: Jaaa, bij ons is het ook bloem! Maar vtijdens het schilderen had ik vooral associaties met Lego-hoofdjes, Barbabenno en koolzaadvelden. Maar vooral Lego.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oooh ik ben een legohoofd. hahaha
    ps 2 lagen is genoeg (dus klaar! bij ons dan, het moet wel leuk blijven)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij ons ook! Het moest wel over een muurschildering heen,die zag je na 1 laag er nog wel doorheen, maar nu niet meer. We hebben net de plankjes weer aan de muur gehangen en de spulletjes er op gezet en het is oh zo geweldig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Door jullie aangestoken gaat er hier aankomend weekend ook een verfje door de kamer. Geen Bloem of Lego geel, maar wat wel dat moet ik nog even bedenken. Het moet ook over een muurtekening heen en wel de muurtekening van ons liefste kleintje met die fijne bijenwas krijtjes, slik.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Succes er mee dan, Jane! Eerst de muur maar een beetje schuren misschien? Bij ons moet er tóch nog een laagje over.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. haha jane, ook aan de kwast. succes vast voor van het weekend! maak een foto van het waskrijtjes kunstwerk en hang m in het lijstje aan de muur :).

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat staat toch veel beschaafder een tekening (van mijn toen 1,5 jarige die op een stoeltje was geklommen en een blauwe boom wilde tekenen op de saaie muur) in een lijstje ipv zo op de muur, misschien kan ik Leff dat ook wijsmaken. Morgen meteen een fotootje maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hihihi! snorrig! leuk huis en leuke blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. naast snorren....ook domoor-tassen in alle kleuren. leuk effect zo.

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!