3 juni 2009

ouwe koek





+++

9 opmerkingen:

  1. Ziet er lekker uit!

    (al moet ik toegeven dat mijn appetijt altijd afneemt als er 1000 maal kinderhandjes aan mijn koekjes hebben gezeten, kennen jullie dat?)

    Het zelfde bij die icings, wat min of meer gebruikt wordt als klei....moi, not eating anymore ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha heb ik ook. en kon gisteravond precies lola's spoor volgen in huis.

    ...zo en nu moet aan de ik slag :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O mus, wat gaaf!
    en ook, wat véeel kleurstof ;)

    wat betreft kinderhandjes, weet je.. het gaat allemaal de oven in. Scheelt weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zijn et echt koekjes? Of lijkt het op koekjes en is het klei?
    Of zijn het koekjes en lijkt het op klei...

    inieder geval vind ik je stempels leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mèn , wat je allemaal niet met stempels kunt doen! wat leuk weer.
    Ik wil ook een stempel, maar kan niet kiezen, wat ik erop wil hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu bakken jullie samen koekjes en straks gaan jullie samen eten koken.
    Als ze iets zelf bereid hebben eten ze nog beter.

    Ik laat de kinderen altijd eerst hun handen wassen.

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!