1 juli 2010

rolsodemietertjes




12 opmerkingen:

  1. Oeps...

    De woordverificatie (ingshing) belandde per ongeluk bij mijn reactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw zeg! En wat een leuke naam voor beiden...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zijn wel de allurlekkustu erwtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh heerlijk. Ik vrees alleen dat ik er het geduld niet voor heb...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha, die naam had ik nog niet bedacht maar ben net klaar met een kilo doppen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moi hoor, wat een werk maar dna heb je wat. De zomer straalt uit je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een arm vol knuffels!
    Dat ontroerde me het meest.
    Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijke foto's. En wat krijg ik nu zin in verse erwtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. i don't come since few days ... summer time arrived !!!! like the colours, the pictures and the smile of your beautiful chlidren !!! enjoy summer *

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's en schattig groen pakje...

    X

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!