24 juli 2010

uit de klas geveegd

































en kleuter-af

9 opmerkingen:

  1. Hier zijn ook mijn laatste kinderen kleuteraf. Geeft toch wel een bepaald gevoel. Het wordt niet minder leuk, ze worden nu niet meteen anders, maar het is wel een einde voor altijd. Het einde van de zorgeloosheid in groep 1 en 2. En het begin van het grote presteren. Ze worden groot en zelfstandiger en weken los. De postzegel komt er mooier door uit, maar de envelop houdt een klein littekentje. Al ligt het eraan hoe ze losweken natuurlijk. Het wordt hooguit een beetje kaal. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi idee van de school!

    Ja, het wordt anders wanneer ze naar groep 3 gaan, maar ook leuk. Mijn oudste zoon gaat volgend jaar naar de Middelbareschool (met hoofdletter!), hij nam afscheid van die veilige basisschool. Start van een nieuwe fase....

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi een ritueel maken rond zo'n overgang. Daar ben ik heel erg voor..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In groep drie veranderen ze toch wel, ineens kunnen ze alles lezen en lezen ook wel eens zinnen of woorden die niet zo handig zijn, passen soms nog niet zo goed bij de leeftijd. Ook weer leuk, groep drie!
    Maar eerst lekker vakantie!
    Succes,
    Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what lovely pictures!! These photos reminds me of my childhood...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk om te zien,
    mijn neefje wordt groot !
    en wat een cool tshirt !ik heb vandaag dezelfde aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog. Geniet altijd erg van de jouwe, vooral je foto's vind ik prachtig. (Polderphoto ook!)

    Zo te lezen hebben jullie ook (eindelijk) lekker vakantie; geniet ervan!

    Liefs Anki

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!