1 mei 2009

groen










12 opmerkingen:

  1. Whoe, dat eerste plaatje is wel heel mooi. Ik denk dat ik mijn droomhuis heb gevonden ;-)...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is fijn toeven, bij jou. Mooi, die laatste foto, je kindjes de wijde wereld in.
    En dat hemd is cool, hè. Goed dat de Hema zo bewust bezig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o heerlijkheid! Wat een prachtige omgeving en wat heerlijk dat het lente is! En heerlijke kindjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. de bloemenzee en het huis is van de geburen...,
    vind dat veldje madeliefjes zooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn Groen!

    enne de volgende keer zal ik minder stamelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Sanneke; dat hemd is zekers fijn, nu hopen dat de Hema doorzet en goed groen gaat zien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn, want als dit het huis van de buren is, woon jij dus heerlijk buiten....genot voor de kinderen
    Dat is genieten!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @ daan haha ...ik ook ;-)
    niks van gemerkt. werd afgeleid door kleine wolf en je leuke mutsje.

    @ simone. ja, dat is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh wat ziet dat er heerlijk uit! En om echt in te wonen...! Wij zijn net terug uit Friesland, dus ik doe even met je mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak je toch altijd mooie en bijzondere foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. so beautiful green photos:)
    and thank you for your nice comment in my blog. you have such a nice blog too!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!