29 mei 2009

ochtendmens



en jij?

11 opmerkingen:

  1. Integendeel, ik kom echt 's avonds pas op gang!
    Maar een ochtendhumeur ken ik ook niet, dus das fijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ikke niet...op het moment ga ik veeeeel te laat slapen en is ot erg vroeg wakker...en eigenlijk ben ik dan heel sjacherijnig, want ik wil dan alleen maar slapen.

    En hij. Klaar wakker en klaar voor de dag...helemaal begrijpelijk en ik denk dan wel, oh, ik zou eerder naar bed moeten gaan...
    maar ja..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal, echt een mega ochtendmens hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ikke niet! Maar met Janne (1 jr) erbij is het zelfs (na even doorbijten) om 5:30 uur een feestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. early bird meldt zich!

    ik kan niet eens uitslapen als het eens kan...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben een echt avond mens...smorgens even nodig om op gang te komen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nog een ochtendmens! Mooi, die eerste foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geeuw (moest het nu ochtend zijn)
    Ochtenden vind ik nu echt eens het allerergste aan kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mwwaahh, niet echt. In de avond komt er meer tot leven, bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nouou.. Als ik alleen ben, vind ik de ochtend erg fijn. Zou ik ook graag vroeg opstaan. Om dan lekker alleen te zijn. Maar als ik een teen uit bed steek, worden mijn kinderen direct wakker, en moet ik van alles. Wordt er tegen mij GEPRAAT!! En dan heb ik ineens een echt ochtendhumeur!

    Dus, ja. Ochtendmens. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!