26 mei 2009

poldergoed






goed voor polderbinkies van duns sweden. 



+++
 

11 opmerkingen:

  1. Oooo. Die rechtsbovenaan, met die appeltjes. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja, die appels zijn reeds in ons bezit : )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. te leuk he?

    enne appeltjes-guus, het moet vast leuk zijn om na 2 jongens nu vast voor een meisje te shoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, super leuk! Jouw kleinste zie ik wel vaker in die leuke pakjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die zijn inderdaad heel fijn!

    Vandaag kwam hier een Katvigpakketje voor Elvis binnen, ook hele fijne kleertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk Duns Fans. Wat zijn ze goed (beide;)).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uhmm...waar kan ik eigenlijk kijken/bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. susan je kunt duns bij http://www.puurspeelgoed.nl/webshop/
    bestellen. misschien even vragen wat bestelbaar/mogelijk is, want niet alles staat op de website. kan ook door link van jane (van Puur) aan te klikken (zie boven)

    jaaa daan, en katvig, smafolk, ... ze maken zoveel goeds in noord-europa!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik ben ook helemaal verslaafd, ik ben begonnen met de paksjes van Duns dan overgeschakeld op de pakjes van Plastisock over de pakjes van Katvig en een beetje e pakjes van Ida T om te eindigen bij de pakjes van Ej sjikke lej, die zijn ook zo grappig.
    Ah de pakjes van Nanoou zijn ook heel mooi, ik vind ze precies van pasvorm het best (samen met die van Ej sjikke lej) maar het kind moet nog geboren worden natuurlijk.

    Een frustrerend leuke link: http://www.nordickids.co.uk/ (ppssst, de pond staat héél gunstig voor ons ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die groene is leuk!! Die wil ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!