8 mei 2009

wild knitting








goed fout breiboek uit 1979 (Wild Knitting)


+++

15 opmerkingen:

  1. die is wel heel erg leuk, die eendenvoeten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, die laatste foto! Ik weet niet of ik mijn man zo ver zou krijgen dat ie dat aan ging trekken. Nou ja, hij heeft de bijpassende hond en baard ook niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!
    en bedankt voor je tip!
    Komt goed uit, kijk maar...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dus als ik het goed begrijp, ben jij nu aan het uitvogelen hoe je die ozoleuke onderste trui inelkaar kunt zetten ;)

    Zo kom je nog eens op ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jahaaa, geweldig, die laatste foto! op psy festivals zie je mensen nog wel in dat soort outfits. daar ben je dan enorm hip. ik zou toch wel 2x achterom kijken als ik gewoon zo op straat iemand tegen kwam :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het dolle dwaze breiboek, de naam alleen al, dat boek zou ik toch ook niet kunnen laten liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!! Die sloffen/voeten/sokken zijn super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit is héél leuk..ik zou direct mijn schoonmoeder aan het werk zetten om die vogelmuts te maken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat zijn de beste! Ik heb zo'n oude Teleac cursus uit de jaren tachtig en hij werkt nog steeds prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Maar goed dat ik binnenkort ga leren breien, wat een grappig boek.

    BeantwoordenVerwijderen

dankjewelmerci!